#LaboratoriaPrzyszłości
#LaboratoriaPrzyszlosci

#LaboratoriaPrzyszłości #LaboratoriaPrzyszlosci

#LaboratoriaPrzyszłości

#LaboratoriaPrzyszlosci

 

Uczniowie klasy 5d pod okiem nauczycieli p. Sławomira Grabki i p. Grzegorza Zychowicza postanowili sami stworzyć kolejną grę edukacyjną. Tym razem jest to gra na spostrzegawczość, doskonale znana, zarówno młodszym dzieciom, jak i młodzieży -  DOBBLE.  Uczniowie na zajęciach w pracowni technicznej, utworzonej dzięki rządowemu wsparciu w ramach programu dla szkół Laboratoria Przyszłości, wykonywali kolejne czynności prowadzące do powstania gry Dobble. Najpierw stworzyli szablony ze znakami drogowymi w ramach zajęć informatycznych, a następnie, dzięki zakupionym laminarkom, zalaminowali arkusze, wycieli i powstały gotowe karty do gry. Teraz na technice oraz na zajęciach dodatkowych będziemy wykorzystywać własne egzemplarze Dobble do nauki znaków drogowych, ćwiczyć skupienie, koncentrację i zmysł obserwacji. Czekamy na kolejne pomysły uczniów i nauczycieli, które wzbogacą naszą bazę gier edukacyjnych.